The Lion King -> El Rey León

Ja!! När jag är i Madrid spelas The Lion KingTeatro Lope de Vega som ligger på gångavstånd från hotellet. Jag tycker att det är kul att besöka teatrar när jag är ute och reser och när det dessutom spelas något som jag verkligen vill se är det bara att slå till.

De är sena i Spanien. De kör en föreställning som börjar kl 18 och sedan en till kl 22! Att jag valt den som börjar kl 18 tror jag inte behöver berättas …

På tredje raden ska jag sitta. Tjohej vad kul!!

Kommentera

